Шановні покупці, компанія Autoparts – найбільший постачальник автозапчастин на ринку України.
Співробітники компанії проводять перевірку запчастин на наявність прихованих дефектів та передпродажну підготовку всіх товарних позицій.
Ми надаємо гарантію:
Повернути або обміняти товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. У разі покупець оплачує транспортування товару.
Додаткова гарантія надається до 2 місяців на товарні позиції: - піввісь, ліхтарі (товари придбані у наших постійних постачальників). Вартість послуги складає 10% вартості замовлення, але не менше 300 грн.
У разі пошкодження товару при транспортуванні, з Клієнтом обговорюються індивідуальна знижка товару, або повернення коштів.
Гарантія не надається на:
ЛКП. На товарі допускаються присутність слідів транспортування (потертості, дрібні неглибокі подряпини; невеликі точки транспортування);
електрообладнання;
двигуни внутрішнього згоряння;
коробки передач.
Претензії щодо повернення товару не приймаються у разі, якщо:
Клієнт надав некоректні дані для пошуку товару;
Клієнт відмовився від товару після закупівлі цього товару.
Умова повернення оплати або виплата компенсації за товар за погодженням з Клієнтом
Товар прибув у не належній якості (відламано кріплення; зламана запчастина; неповна комплектація; наявність додаткових дефектів, які не обговорювалися перед покупкою) на етапі транспортування;
Товар не прибув у зазначені терміни, затримка з доставкою товару більш ніж 14 робочих днів (крім випадків, коли це обговорювалося з Клієнтом та погоджувалися перенесення термінів);
Можливість виставити товар на сайті для продажу, який не підійшов Клієнту через некоректний підбір товару з вини Клієнта.
У випадку, якщо замовлення не відповідає вимогам, Клієнт може повернути товар до одного з наших представництв Київ, Чернігів, або відправивши Новою поштою. Пересилання за рахунок клієнта.
Повернення грошей відбувається після отримання товару співробітником компанії та перевірки товару на цілісність та відповідність, відсутність ознак використання товару, перепакування, товар відповідає комплектації та цілісності.
Повернення коштів або компенсація відбувається на платіжну картку клієнта протягом 5 робочих днів з моменту погодження такого повернення.