UA | RU

Графік Роботи:
Пн.-Пт. з 9.00 до 18.00
Сб. з 10.00 до 13.00


Замовлення запчастин

Як замовити запчастину?

Щоб придбати деталь або кілька деталей, необхідно максимально заповнити форму «замовлення запчастин онлайн», вказавши всю необхідну інформацію: свої контактні дані, характеристики автомобіля, тип запчастини і т.д.

Оформлення замовлення здійснюється за фактом внесення передоплати або повної оплати зручним для Вас способом: онлайн або готівкою в офісі компанії. У заздалегідь обговорені терміни менеджер сповістить Вас про наявність купленого товару на складі компанії. При внесенні часткової оплати залишок платежу вноситься при отриманні товару.

Менеджер зв'яжеться з Вами протягом 15 хвилин

Менеджер зв'яжеться з Вами протягом 15 хвилин після оформлення заявки, щоб підтвердити замовлення та уточнити деталі.

Скільки днів триватиме доставка запчастини?

Доставка запчастин до України здійснюється щосуботи. Доставка займає 5-7 днів.

Скільки буде коштувати і як сплатити?

Вартість запчастин вказана на сайті компанії. Використовуючи принцип індивідуального підходу до кожного клієнта, менеджер має право запропонувати знижку, керуючись спілкуванням та обсягом замовлення.

Оплата товару здійснюється декількома способами: передоплата та повна оплата при отриманні товару в офісі компанії або післяплатою Новою Поштою.

Які гарантії надає компанія Autoparts?

Під час спілкування клієнта з менеджером компанії та оформлення замовлення необхідно уточнити максимум інформації про товар. Компанія не несе відповідальності за відсутність у клієнта необхідної інформації про запчастини, що купуються. У разі компанія не дає гарантії на товар. На кожну групу товарів та конкретні товари окремо є певні гарантії на заміну товару у разі його технічної несправності. На електротовари гарантія не поширюється.

Що робити, якщо запчастина не підійде?

Якщо деталь не підходить, замінимо її на необхідну.