Замовлення запчастин для авто 2005-2024 років
Як замовити запчастину?
Щоб придбати деталь або кілька деталей, необхідно максимально заповнити форму «замовлення запчастин онлайн», вказавши всю необхідну інформацію: свої контактні дані, характеристики автомобіля, тип запчастини і т.д.
Оформлення замовлення здійснюється за фактом внесення передоплати або повної оплати зручним для Вас способом: онлайн або готівкою в офісі компанії. У заздалегідь обговорені терміни менеджер сповістить Вас про наявність купленого товару на складі компанії. При внесенні часткової оплати залишок платежу вноситься при отриманні товару.
Менеджер зв'яжеться з Вами протягом 15 хвилин
Менеджер зв'яжеться з Вами протягом 15 хвилин після оформлення заявки, щоб підтвердити замовлення та уточнити деталі.
Скільки днів триватиме доставка запчастини?
Доставка запчастин до України здійснюється щосуботи. Доставка займає 5-7 днів.
Скільки буде коштувати і як сплатити?
Вартість запчастин вказана на сайті компанії. Використовуючи принцип індивідуального підходу до кожного клієнта, менеджер має право запропонувати знижку, керуючись спілкуванням та обсягом замовлення.
Оплата товару здійснюється декількома способами: передоплата та повна оплата при отриманні товару в офісі компанії або післяплатою Новою Поштою.
Які гарантії надає компанія Autoparts?
Під час спілкування клієнта з менеджером компанії та оформлення замовлення необхідно уточнити максимум інформації про товар. Компанія не несе відповідальності за відсутність у клієнта необхідної інформації про запчастини, що купуються. У разі компанія не дає гарантії на товар. На кожну групу товарів та конкретні товари окремо є певні гарантії на заміну товару у разі його технічної несправності. На електротовари гарантія не поширюється.
Що робити, якщо запчастина не підійде?
Якщо деталь не підходить, замінимо її на необхідну.